piątek, 3 czerwca 2022

Co nowego...

 


                                                                                                      TEKST JEST TU 

                                                                                                                      ⇣   ↓  ⇣  ↓

Drodzy,
ostatnio rzadko tu bywam. I aż chciałoby się powiedzieć, że ten blog umiera… Umiera śmiercią naturalną. Dzisiaj większość blogerów książkowych przeniosła się na Inastagrama, część na Facebooka lub YouTube'a. Sama także planuję opuścić to miejsce i poszukać „czegoś bardziej nośnego”. Jednak zanim to nastąpi… Jeszcze tu trochę pobędę. Ze swoją nadzieją, że ktoś jeszcze czyta blogi :)

A przez ten czas, gdy mnie tu nie było, działo się u mnie wiele. Przede wszystkim stale spełniam swoje marzenia. Poznaje ludzi, którzy pozwalają mi uwierzyć, że na tym świecie nadal można być człowiekiem; że dobro istnieje etc.

In minus jest to, że ostatnio jednak niewiele czytam tego, co chciałabym czytać – mój ostatni czytelniczy stosik prezentował się dokładnie tak, jak na załączonym obrazku – choć wbrew pozorom są to ciekawe rzeczy (!) – z tego stosiku zdecydowanie wszystkim polecam „Cyfrową demencję”.

A na samej górze tego stosiku są dwie tajemnicze, ale wspaniałe książki, które właśnie oczekują w kolejce na moje recenzje – a one niebawem pojawią się na moim blogu. Jedną z tych książek już zaczęłam czytać i jestem wyjątkowo zachwycona! Ale na razie nic więcej nie zdradzę.

Tak właściwie to tylko chciałam się pochwalić tym stosikiem, bo ładnie się u mnie przez ostatnie 3 miesiące prezentował na półce (sic!), ale powiedzmy, że większość przeczytałam i mogę iść dalej ;)

 

Sia

3 komentarze:

  1. Dzień dobry.

    Wychodzi na to, że jestem już dinozaurem. Bo nadal uważam, że ,,goły" tekst na jakiś ważny temat jest lepszy od tych wszystkich nowości multimedialnych na FB, Ig, YT. Nie planuję zmiany swojej platformy na inną, chyba, że coś mnie przekona/zmusi do tego. :)

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi w blogosferze jest bardzo dobrze i to tutaj łapię ten wiatr w żagle. Próbowałam na Instagramie, ale to nie to samo. Trzymam kciuki za to, aby wszystko się poukładało i obyś znalazła godnego następce blogosfery ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo książek, u mnie z czytaniem dużo gorzej bo spędzam sporo czasu teraz na zewnątrz.

    OdpowiedzUsuń