czwartek, 7 stycznia 2021

Teraz będzie już tylko lepiej

 

brave
projekt: grafika i wykonanie w Canva; zdjęcie i logo ©MiędzyBrzegami/Sia


Drodzy Czytelnicy,
właściwie mój post jest mocno spóźniony, ponieważ jest już sporo po Nowym Roku…, jednak mimo wszystko chciałabym dla Was go napisać.
 
Podobno podsumowania są ważne, ponieważ pozwalają zrozumieć, co możemy zmienić, poprawić i ulepszyć w naszym życiu. Podpowiadają, co możemy zrobić, aby podejmowane przez nas działania oraz decyzje były jeszcze lepsze… Zatem – podsumujmy!
 
Rok 2020 był dla mnie pełen nowych wyzwań, nowych kierunków działania, pełen samorozwoju.
Był to rok, w którym hasło „odwaga” miało dla mnie kluczowe znaczenie.
Rok ten, zmusił mnie także do wielu zmian oraz do podjęcia wielu ważnych decyzji…
 
Rok 2020 zmusił mnie do przeniesienia praktycznie całego mojego życia prywatnego oraz zawodowego do społeczności wirtualnej. Było to dla mnie bardzo trudne, szczególnie na początku… Właściwie nadal nie jest łatwo.
Z jednej strony przez konieczność nauki zdalnej na uczelni, zyskałam trochę wolnego czasu, z drugiej jednak – zostałam zmuszona do lepszej organizacji i do lepszego kontrolowania swojego rozkładu dnia oraz planowania czasu wolnego. I właśnie ta konieczność uświadomiła mi… jak bardzo jestem niezorganizowana.
 
Rok 2020 podarował mi jednak więcej czasu „dla mnie”. Pozwolił mi uświadomić sobie i odpowiedzieć na pytania, co tak naprawdę jest dla mnie ważne, dokąd zmierzam i co chcę osiągnąć.
 
Patrząc z perspektywy czasu – to był dla mnie bardzo ciężki, ale dobry rok.
 
Z kolei nowy rok, 2021, rozpoczęłam z wielką nadzieją, z wielkimi oczekiwaniami, z wieloma planami – ale przede wszystkim przepełniona radością i pewnością, że „teraz będzie już tylko lepiej.
 
Tego będę się trzymała, i Wam również tego życzę.
Sia 

4 komentarze:

  1. Dobrze, że rok 2020 pomimo, że był ciężki, miał też swoje dobre strony;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby było tak jak sobie życzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten rok nie był łatwy, oj nie był, ale mimo wszystko tak jak Ty uważam, że był dobrym rokiem. Oby ten nowy był o wiele lepszy. Tego życzę i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie niech nowy będzie przynajmniej równie dobry, ale jednak nie tak ciężki, jak jego poprzednik. Wszystkiego najlepszego! Kasia

    OdpowiedzUsuń