czwartek, 5 listopada 2020

„Mimozami jesień się zaczyna…”

Kochani Moi Czytelnicy,
trochę tu pusto ostatnio…

Pierwszy miesiąc nowego roku akademickiego minął mi niesamowicie szybko. Każdego dnia mam masę – zdalnych – zajęć, a każdej nocy jestem równie niesamowicie zmęczona. Ale całe szczęście są chwile wytchnienia, chociażby takie jak ta, gdy mogę usiąść z kubkiem kawy (tak, kawa po 20. to u mnie normalne) i napisać jakikolwiek post. Post, który uprawnia mnie do powiedzenia, że nadal jestem blogerką.


Nadal jestem blogerką i planuję do Was wrócić z krótkimi postami. Może wrzucę niedługo kilka wakacyjnych zdjęć, a może pokaże Wam moja krakowską jesień (?) A może jedno i drugie. Ale na pewno napiszę dla Was recenzje. Recenzje książek, które znajdziecie na zdjęciu poniżej. Wiem, że dwie książki to raczej niewiele, i sama także nad tym ubolewam, ale oprócz tych dwóch niestety mam masę innych książek, fragmentów rozdziałów oraz artykułów, które muszę przeczytać na studiach. To jest ciężkie, ale nie poddaję się. I wytrwam.

Tania Książka
projekt wyk. dzięki: Canva

And I hope for better time, for all of us.
Sia

6 komentarzy:

  1. Tak naprawdę prowadzenie bloga tematycznego to praca, nie ma dużo wspólnego z pamiętnikiem czy brudnopisem. Trzymam kciuki, żeby powrot do blogowania sie udał i żeby przyniósł przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praca... Też tak w pewnym momencie myślałam, jednak ostatecznie mój blog ma szerszy wymiar niż pisanie na jeden konkretny temat i w jednym konkretnym obszarze... Może kiedyś wrócę do pisania bloga tematycznego, tymczasem pozwolę sobie nadal być na etapie, w którym zaczynałam - oczywiście nie zapominając o rozwoju sposobu myślenia i stylu pisania ;)

      Usuń
  2. Powodzenia i wytrwalosci! Mam nadzieje, ze uda Ci sie pogodzic prowadzenie bloga z zajeciami akademickimi! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie poddawaj sie, trzymam kciuki, to ogromna przyjemnosc studiowac cos, co sie lubi. Wyobrazam sobie, ze ogrom czytania na studiach literackich moze przytlaczac, ale jak fajnie wyposaza na cale zycie w zasob przeczytanej literatury. Pozdrawiam serdecznie Beata Redzimska

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam słabsze twórczo okresy i wtedy u mnie wieje nudą ;) Więc rozumiem. A co studiujesz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę powodzenia. Niech blogowanie będzie Twoją pasją. 😊

    OdpowiedzUsuń