piątek, 22 czerwca 2018

Stosik – posesyjny!

Hej! Bardzo dawno mnie tu nie było... Tradycyjnie  wszystko przez sesję. Dzisiaj wracam do pisania tutaj (przynajmniej przez okres wakacji)... i do czytania. Mój stosik na razie dość mały, ale zawsze to coś. 
Zaczęłam czytanie od To, co widzę bez ciebie i już prawie kończę, więc recenzja powinna pojawić się niedługo. Na teraz mogę powiedzieć tylko tyle, że nie przypadła mi do gustu ta książka. Liczę jednak na to, że pozostałe okażą się ciekawsze.

To tyle na początek. Poniżej zostawiam Wam zdjęcie stosiku (jakość jaka jest, każdy widzi). Wracam do kończenia wyżej wspomnianej książki i może jeszcze dzisiaj uda mi się napisać recenzję...
Cieszę się, że znowu mogę tu pisać! 

Sia


4 komentarze:

  1. Ja jakoś nie mam czasu na czytanie - wieczorami padam ze zmęczenia - ale brakuje mi tego bardzo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie znam to.. też w czasie sesji (i kilka miesięcy przed) bardzo brakowało mi, żeby móc sobie w spokoju coś ciekawego poczytać ;)

      Usuń
  2. Fajnie, że sesja już za Tobą. Udanego czytania :)

    OdpowiedzUsuń