niedziela, 12 października 2014

Wiem że na pewno będzie lepiej, ...lecz nie wiem


Bałam się i łzy bezwiednie mi popłynęły
Czułam, że już nie mam sił, nie wiedziałam, co dalej
Ty stanąłeś obok mnie, płakałeś razem ze mną
Gdy powiedziałam Ci żebyś przestał – po prostu byłeś

 Nie chcę, żebyś płakał, a przy Tobie już czuję się szczęśliwa
Wypełniasz moją pustkę, napełniasz ją miłością
Podnosisz i wspierasz w tych najtrudniejszych momentach
Po prostu – jesteś zawsze – niezależnie od niczego. 

Nie oczekujesz nic w zamian, sam chcesz mi pomóc
Czasami, gdy tak bardzo czuję się samotna
Wiem, że mam Ciebie, Tobie o wszystkim mogę powiedzie
Gdy tak bardzo czuję się zagubiona... z Tobą „Jest dobrze!”
Dziękuję Ci.


Nie chcę po raz kolejny pisać „jak jest u mnie” – ten wiersz chyba opowiada o wszystkim. Bywa różnie, ale wierzę, że w końcu będzie jak dawniej,... albo chociaż będę szczęśliwa.
Mam tyle planów, ale… boję się wszystkiego, tego, co będzie dalej, tego, jak będzie. Choć te plany nie są ani trochę egoistyczne. Bardzo chciałabym się dzielić moim szczęściem z innymi, dawać innym szczęście, choć wiem, że będzie to równie trudne, jak trudno jest mi teraz. – Wierzę, że będzie dobrze!

„Nie wiem” –często używam tych słów, ponieważ czuję się zagubiona i naprawdę… nie wiem. Ale dzisiaj te dwa słowa wywołały u mnie wielką radość. Dlaczego? Ponieważ nowy utwór Edyty Strzyckiej, zapowiadający jej drugi album, nosi właśnie taki tytuł. Choć w tym utworze "tak wiele niejasności" jest naprawdę świetny. A teledysk - oglądany na pełnym ekranie i w jakości HD - jest zrobiony genialnie; zdecydowanie poprawił mi humor.


Wiem że na pewno będzie lepiej
Lecz nie wiem
I że w miłości sens to sedno

Ale choć w moim życiu pojawia się tyle niepewności, niedomówień, tak często czuję się zagubiona, bezradna, pełna niewiedzy…
Jedno wiem na pewno: nie chciałabym bez Ciebie żyć
(przepraszam, że zmieniłam jedno słowo, aloe to tak tylko dlatego, żeby było bardziej "o mnie";) - cytuję oczywiście piosenkę Artura Rojka - Syreny)


Na razie nie wiem, ale wiem, że będzie lepiej - na pewno! :)
Trzymajcie się ciepło ♥
Sia 

16 komentarzy:

  1. uwielbiam tą piosenkę Rojka, też bardzo do mnie pasuje ostatnimi czasy. :) i dalej trzymam kciuki, żeby się u Ciebie wszystko dobrze poukładało, bo widzę, że coś dalej smutno jest.
    trzymaj się i pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem... Jest różnie: raz lepiej, raz gorzej, ale... wierzę, że będzie dobrze :)) Dziękuję :)

      Usuń
  2. U mnie podobnie ;) Dajemy radę! :) Nadzieja- trwa długi weekend :) Powodzenia i trzymaj się! :) Weronika

    OdpowiedzUsuń
  3. czasem jest tak, że wszystko jest przeciw nam ale jeśli podniesiemy głowe do góry i stawimy temu czoło nadejdą lepsze dni! Trzeba przeżyćburze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno będzie dobrze, wierzę w to. Nie daj się, trzeba walczyć!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozytywne myślenie przenosi góry...

    OdpowiedzUsuń
  6. Asking questions are genuinely nice thing if you are not understanding something entirely, except this article
    offers good understanding even.

    Also visit my page cartier love bracelet pink gol

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny wiersz i piękne zdjęcie...
    Na pewno będzie lepiej i nie bój się tyle (a już na pewno nie na zapas)!
    Powtarzaj sobie, że wszystko będzie dobrze i będzie :)
    Na pewno... Ja wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Według mnie w życiu jest tak, że gdy nie wiemy co robić dalej wyobraźmy sobie że opisują nas 2 kartki. Na pierwszej z nich są nasze myśli, marzenia i wspomnienia i nie każdy z otaczających nas osób może ją zobaczyć. Nawet przyjaciele widzą tylko mały jej kawałek.Na drugiej nie ma jeszcze nic ponieważ na niej zapisywane jest to jak postępujemy. Pierwsza kartka (o ile są na niej szczęśliwe myśli bo żyjemy by żyć szczęśliwie) może dać nam kierunek, a wiedząc kim jesteśmy utrwalamy to w spojrzeniu otaczających nas osób w postaci czynów. Te 2 kartki choć nie są takie same, są od siebie zależne. Pierwsza zasila drugą i vice versa. A morał z tego taki, że można być tym kim uda się być ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie to opisałaś! Masz dużo racji :) "kim się uda" - czyli to takie pewne i proste nie jest... :)

      Usuń
  9. Jak dobrze mieć kogoś takiego, kto czuwa przy Twym boku niezależnie od sytuacji.
    Pozdrawiam
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myśl pozytywnie :) Mam nadzieję, że z czasem się wszystko u Ciebie ułoży... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna ta twórczość :) ach te przemyślenia. Wszystko będzie okej, zobaczysz :)

    http://wyprobuj.blogspot.com/
    Blog o DARMOWYCH próbkach: kosmetyki, startery, rzeczy kosmetyczne, kulinarne i wiele innych, wpadnij :) zaobserwuj mnie, a ja zaobserwuję Ciebie jeśli chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zawsze jest lepiej, zawsze :) nigdy nie może być źle cały czas :)

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń