Prawa autorskie

Wszystkie prace (zdjęcia, kolaże, grafiki, itp.) oraz teksty publikowane na tym blogu są moją własnością (jeżeli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam). Kopiowanie i zarządzanie nimi w całości lub w fragmentach bez mojego zezwolenia zabronione.*

*Zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz. U. Nr 24 poz. 83), jakiekolwiek korzystanie z treści oraz zdjęć tego bloga bez wiedzy właściciela jest zabronione.

sobota, 30 marca 2013

"Mogę Być" Maja Szymanowska!

W końcu jest!!!

Wczoraj miała miejsce oficjalna premiera nowego teledysku Mai Szymanowskiej. Maja jest młodą, debiutującą wokalistką, o niepowtarzalnym głosie i niezwykłym talencie muzycznym. Była uczestniczką III edycji "Bitwy na głosy", gdzie śpiewała w drużynie Libera.

"Mogę być" to pierwszy singiel zapowiadający debiutancki album wokalistki. 

Utwór jest o miłości. Tekst piosenki mówi o tym, że kiedy mamy już dość tego co mówią o nas inni, tych wszystkich kłamstw na swój temat, trudnych sytuacji... wtedy w naszym życiu pojawi się ktoś kto obdarzy nas miłością i będzie chciał zmienić nasz świat na lepsze. Musimy tylko w porę zauważyć ten pierwszy krok drugiej osoby, bo później... może być za późno.

W teledysku pokazane jest jak dwoje ludzi nieustanie się "mijają". Spotykają się w różnych miejscach, ale nie traktują tego jakoś wyjątkowo. Dopiero po dłuższym czasie, gdy wpadają na siebie - niby przypadkiem - coś ich "połącza". Ta chwila trwa krótko, ale dla obojga z nich znaczy wiele. Dziewczyna ma zaraz pociąg i pewnie już nigdy się nie zobaczą. Mężczyzna chce ją jeszcze zatrzymać, ale jest już za późno...

Wniosek z tego taki, że miłości nie można ignorować ani odrzucać. Jeżeli nam na kimś zależy trzeba to jasno dać tej osobie do zrozumienia, bo później może nie być już takiej okazji, a my będziemy żałować tego do końca życia. A czasu nie da się cofnąć... :)

Ale zakończenie teledysku jest otwarte i historia ta wcale nie musi się tak skończyć; sami możemy dopisać jej ciąg dalszy...





Zapraszam Was serdecznie do obejrzenia tego teledysku. 
Mam nadzieję, że ta piosenka poruszy serce każdego- tak jak poruszyła moje.

Jeżeli chcecie jako pierwsi usłyszeć kolejne piosenki Mai zapraszam na strony:
Strona na Facebooku: http://www.facebook.com/Muzyka.Maja.Szymanowska
Kanał na YouTube: http://www.youtube.com/channel/UCX9iwuphDeKCOQ45y3IrFhg

Sia.

38 komentarzy:

  1. Ja ją znam z "Bitwy Na Głosy" i jej debiutancki singiel do mnie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie kojarze jej , ale chętnie posłucham ;>

    Weesołych ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję ; * : D
    Ja tam słucham wszystkiego , więc możesz dalej podawać - heh ; p

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się teledysk i facet w nim grający :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę tą piosenkę ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam artystki i jej piosenki ;] Jakoś nie jestem teraz do niej przekonana....

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również pierwszy raz słyszałam tę piosenkę, o artystce też niewiele wiem, ale mam nadzieję, że to się zmieni. :) Jeśli chodzi o piosenkę, to bardzo mi się podoba. <3 <3 burza--mysli.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Thanks for commenting in my blog and You have so nice blog, I followed you here in blog, hope you follow me back! Nice day!
    Keep in touch!
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna piosenka :)
    również obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam wcześniej, ale wpada w ucho. Taka miła posłuchajka ;)
    Nominowałam cię do pewnej zabawy, więc zapraszam do mnie.
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz słyszę, ale z przyjemnością obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No nie słyszałam nigdy! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudownie to napisałaś. ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie słyszałam tej piosenki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam jeszcze tej piosenki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znalam tej piosenki, nie do konca moja muzyka ;3

    OdpowiedzUsuń
  17. Od dzisiaj moja ulubiona *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz słyszę, jednak taki typ muzyki nie należy do moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie słyszałam o niej nigdy :). To niestety nie jest muzyka której słucham^^

    OdpowiedzUsuń
  20. no cóż, zupełnie nie znałam piosenki, skusiłaś mnie:)
    jak na debiutanta, to jest naprawdę całkiem niezła. Mogę nawet zaryzykować stwierdzenie, że ma w sobie "to coś" :)

    co do teledysku, całkiem fajny facet, choć zupełnie nie mój typ:)
    przesłucham sobie jeszcze raz.. :)

    kobieca-testerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna piosenka =) .
    Obserwuje i liczę na rewanż .
    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. fajna nutka ;)
    zaobserwowałam licze na rewanz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. idealna piosenka!<3
    POZDRAWIAM M.

    OdpowiedzUsuń
  24. hmm ciekawe
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  25. Jest bardzo fajna i wpada w ucho... : )
    Obserwujemy ?? Ja już : *
    Pozdrawiam ! ; )
    P.S ŁADNY SZABLON : *

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja już obserwuję jako klaud997 - obrazek rzyg z tęczą ! : D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawy teledysk :D I niezła nutka :) Tylko żeby się nie zepsuła przez sławę...
    Obserwuję i liczę na rewanż :*
    http://call-me-susan-elizabeth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. fajna piosenka ;) dziękuję za komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. witaj:]
    pierwszy raz słysze te piosenke,ale podoba mi się,delikatna bardzo:]
    obserwuję:]
    pozdrawiam:]

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna piosenka ! Mimo, że pierwszy raz ją słyszę to mnie zauroczyła ;)

    taka-se-nazwa.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. no nie znacie tej piosenki bo to jest jej piosenka:)

    OdpowiedzUsuń