Prawa autorskie

Wszystkie prace (zdjęcia, kolaże, grafiki, itp.) oraz teksty publikowane na tym blogu są moją własnością (jeżeli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam). Kopiowanie i zarządzanie nimi w całości lub w fragmentach bez mojego zezwolenia zabronione.*

*Zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz. U. Nr 24 poz. 83), jakiekolwiek korzystanie z treści oraz zdjęć tego bloga bez wiedzy właściciela jest zabronione.

poniedziałek, 4 lipca 2016

BookAThon Lato 2016

Grafika pochodzi z grupy BookAThon na Facebooku.
Hello!

Pierwszy raz w tym roku postanowiłam wziąć udział w BookAThon’ie. BookAThon zaczyna się dokładnie dzisiaj, dzisiaj powinnam zacząć pierwszą książkę i napisać Wam pierwszą recenzję tej przeczytanej książki, ale zrobię to trochę inaczej… Raczej nie dam rady czytać jednej książki dziennie, a nie chcę pisać recenzji niedokończonych, dlatego mój BookAThon potrwa prawdopodobnie co najmniej do połowy lipca. Chociaż 10 lipca napiszę podsumowanie – ile książek udało mi się skończyć i jak to wszystko przebiegało.

Trochę oszukiwałam, bo zaczęłam czytanie BookAThon’owego stosika wcześniej i przeczytałam już dwie książki, dlatego pierwsza recenzja pojawi się już jutro (pewnie w godzinach popołudniowych), a druga prawdopodobnie dwa dni później.

Cieszę się, że powstało takie wydarzenie, bo dzięki niemu w końcu mogę sięgnąć po książki z mojej półki, po które pewnie w innym wypadku sięgnęłabym dużo, dużo później.  Poniżej przedstawiam Wam mój stosik i listę książek z krótkimi komentarzami :)


1. WAKACJE Z DUCHAMI: "Marina" - C.R. Zafon (słyszałam, że duchów tam nie ma, ale są inne zjawy - ale to prawie jak duchy ;) )
2. DOKOŃCZYĆ SERIĘ: "Lunch w Paryżu" - E. Bard (czytałam drugą część tej książki, pora sięgnąć po część pierwszą)
3. AUTOR Z MOIMI IMIENIEM: (Książka co prawda jest napisana przez autora o innym imieniu, ale jest to biografia o dziennikarce o moim imieniu, więc uznałam, że się nada): "Mary McGrory" - J. Norris
4.LATO Z KRYMINAŁEM: "Złudzenie" - T. Erikson (w sumie to bardziej thriller, ale jest tam zabity i jest poszukiwanie, kto zabił tego człowieka, więc można uznać tę książkę za kryminał chyba?)
5. WYMARZONY ZAWÓD: "Testament" - J. Grisham (co prawda, o dziennikarza jest tam tylko wzmianka, ale ważne, że coś tam jest)
6.WAKACYJNA MIŁOŚĆ: "W samą porę" - K. Busłowska (niewakacyjna, ale miłość jest)
7. PRZECZYTAĆ 1500 stron: W sumie wyszło 2185 stron <3



Czytaliście którąś z tych książek?Którąś polecacie?
Co w ogóle myślicie o takim wydarzeniu? Bierzecie w nim udział?



Z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze,
Sia ♥

12 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy pomysł :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest ta akcja, jednak w tym roku nie jestem w stanie się jej podjąć. Może następnym razem.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama biorę pierwszy raz w niej udział! :)
    Trzymam kciuki za Ciebie i mnie aby się udało.
    Nie znam książek, które wybrałaś ale kilka z nich zapisałam, bo mnie zaintrygowały! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze słyszę o tej akcji, powodzenia!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również biorę udział w tej akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Extra wydarzenie :) Nie czytałam jeszcze żadnej z tych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne! Nie słyszałam o tym wcześniej :/ a szkoda :) / http://marcelinakornelia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszłam o tej akcji, jest bardzo fajna.
    Niektóre z książek które wybrałaś czytałam i sa bardzo fajne :)
    Powodzenia :)
    http://spam2506.blogspot.com/2016/07/zaufanie.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie czytałam żadnej z nich niestety. Ja znalazłam wyzwanie na 2016 rok i troszkę pozmieniałam to na wakacyjne wyzwanie, co będzie bardzo trudne, bo tych punktów do zrealizowania jest sporo, ale do wykonania! Chociaż połowę chciałabym zrealizować :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydarzenie jest genialne :D O żadnej książce które wymieniłaś nie słyszałam niestety :/
    Zapraszam ----> http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam Marinę, całkiem niedawno ją kupiłam, ale jeszcze nie przeczytałam ^^
    Takie wyzwania są fajne, ale ja jakoś nie lubię czytać na czas :( I w sumie nie mam czasu, żeby się tak bawić. Ale nie powiem, bo gdybym miała tego czasu więcej, to z chęcią bym się zabawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Brałam udział, ale z zaplanowanych 1500 stron udało mi się przeczytać jedynie 525 stron, więc cienko xD
    Buziaki kochana!
    BOOKBLOG

    OdpowiedzUsuń