Prawa autorskie

Wszystkie prace (zdjęcia, kolaże, grafiki, itp.) oraz teksty publikowane na tym blogu są moją własnością (jeżeli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam). Kopiowanie i zarządzanie nimi w całości lub w fragmentach bez mojego zezwolenia zabronione.*

*Zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz. U. Nr 24 poz. 83), jakiekolwiek korzystanie z treści oraz zdjęć tego bloga bez wiedzy właściciela jest zabronione.

niedziela, 7 września 2014

Nowe niezwykłe utwory Magda.leny Frączek

Kochani!
Chciałabym dzisiaj napisać Wam o pewnej wokalistce, której dwa nowe single, zapowiadające kolejną w jej karierze studyjną płytę, od kilku dni bez przerwy siedzą mi w głowie i nie mogę przestać ich śpiewać!

Artystka, którą mam na myśli to Magda.lena Frączek . Swoją karierę muzyczną zaczęła w zespole Love Story, w którym jako liderka, główna wokalistka, autorka tekstów i muzyki śpiewała siedem lat; nagrali wspólnie dwie płyty "Love Story: Live" oraz "Talitha kum".
W 2013 roku ukazała się jej debiutancka solowa płyta zatytułowana "Effatha". Utwory z tej płyty są bardzo różnorodne kompozycyjnie, a całości dopełnia oryginalny, jedyny taki, głos Magdaleny Frączek.

Kilka dni temu na kanale wokalistki na Youtube ukazały się dwie nowe piosenki, zapowiadającą zupełnie nową płytę. Co w nich najbardziej mi się podoba? Ciężko powiedzieć - utwory same w sobie mają coś niezwykłego, zachwycają, przyciągają i... jakoś dziwnie robią w środku ;)


Informacja od Magda.Ledny dotycząca utworu: "Tytułowa triangulacja zakłada udział Osoby Trzeciej w rozwiązywaniu konfliktów i wojen między ukochanymi. miłość kobiety i mężczyzny napędza i określa Ten, który ją wymyślił. na początku był pokój, miłość i zaufanie. ponieważ On jest jeden, a ich dwoje, scala. nawet w przypadku emocjonalnego zdezorientowania, manii ślepych oczekiwań czy bolesnych wypadków. stale przywraca nadzieję, że miłość jest możliwa, nawet jeśli ona i on wciąż nie potrafią złapać jej za nogi"

Oraz drugi singel "Pieśń sercowa":




Gorąco zachęcam Was do zapoznania się z tymi utworami, być może spodobają Wam się równie bardzo jak mnie :) Podzielcie się swoimi wrażeniami w komentarzach.

~Sia
"Nawet jedno niewinne spojrzenie potrafi być bardzo niebezpieczne.. i pozostawić skutki na całe życie."

16 komentarzy:

  1. Ja niestety kręce się w innych klimatach :c Zapraszam na nowy post dotyczący Zumby ♥ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabrzmi to paradoksalnie rzecz biorąc, ale o Magdzie bardzo wiele słyszałam, widziałam, ale nigdy nie słuchałam, bynajmniej świadomie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o jej cudnie :D Nie słyszałąm tych piosenek
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam szczerze, że nie słyszałam. Niezłe kawałki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za obserwacje, nie znam tej artystki, ale z pewnością posłucham, skoro polecasz. :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja zaskoczę chyba , bo w ogóle nie przepadam za muzyką. Nie utożsamiam się z nią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja jestem Twoim zupełnym przeciwieństwem - nie potrafię wytrzymać dnia bez muzyki ;) I tak od zawsze :)

      Usuń
  7. Nie słyszałam ale fajnie brzmi ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam, ale już zabieram się do słuchania i chetnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana zapraszam na moją nową stronę i zapisanie się do newslettera link do niej u mnie na blogu;)

    OdpowiedzUsuń