Prawa autorskie

Wszystkie prace (zdjęcia, kolaże, grafiki, itp.) oraz teksty publikowane na tym blogu są moją własnością (jeżeli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam). Kopiowanie i zarządzanie nimi w całości lub w fragmentach bez mojego zezwolenia zabronione.*

*Zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz. U. Nr 24 poz. 83), jakiekolwiek korzystanie z treści oraz zdjęć tego bloga bez wiedzy właściciela jest zabronione.

niedziela, 20 lipca 2014

Motywacje

   Zawsze stawiaj sobie poprzeczkę jak najwyżej! Niezależnie od tego jak wysoko mierzą inni Ty zawsze mierz najwyżej. I nie przejmuj się jeśli za pierwszym razem nie zdołasz jej przeskoczyć - to wymaga wiele pracy, siły i wytrwałości - ale w końcu się uda!
   Przyjaciele zawsze będą dla Ciebie motywacją i wsparciem, ale nie przeskoczą za Ciebie poprzeczki - tu sam musisz sobie poradzić; ale pamiętaj, że do nich zawsze możesz się zgłosić po psychiczną pomoc.
   Niektórym udaje się skoczyć na porzeczkę, ale boją się przeskoczyć na drugą stronę. Na niej czują się bezpiecznie, bo wiedzą, że coś już osiągnęli; boją się, że gdy przeskoczą na drugą stronę wszystko stracą (lub nie poradzą sobie z nowymi wyzwaniami).
   Będąc na górze zapominają jednak, że mogą spaść "do tyłu" i stracić wszystko, co dotychczas osiągnęli, nie zależnie ot tego, czy zaryzykują.
   Wychodzi na to, że bezpieczniej jest zaryzykować, ponieważ możemy zyskać jeszcze więcej niż już mamy Nie ryzykując tylko tracimy, bo to, co uda nam się wcześniej osiągnąć nie jest "na zawsze", nie jest pewne; po upadku "do tyłu" znowu jesteśmy na stracie, w punkcie zero.
 
   A gdy już znajdziemy się na drugiej stronie, co dalej? Dalej powinniśmy wyznaczyć sobie nowy, kolejny cel; poprzeczkę zawiesić jeszcze wyżej i znowu przez nią przeskoczyć.
   I tak w kółko, ponieważ NIGDY nie powinniśmy przestawać marzyć, wyznaczać sobie coraz to nowych pragnień. Musimy stale do czegoś dążyć!




Uwierzycie, że ta grafika powstała ze zdjęcia na dole? Jakiś czas temu bardzo zafascynowało mnie "przerabianie" zdjęci i tworzenie z nich czegoś nowego - a dokładnie - tworzenie z czegoś zwykłego czegoś niezwykłego ;-) Muszę przyznać, że mnie osobiście efekty mojej pracy satysfakcjonują - w końcu: Jestem Artystką i Sztuką się bawię!  
Ostatnio miałam trudny okres... Ale teraz chciałabym w końcu przestać się nad sobą użalać i zacząć coś nowego!   
Moim największym problemem w tej kwestii zawsze był brak motywacji, a później jeszcze dodatkowo moja choroba.... Jednak nie należę do osób, które uważają się za "gorszych" od innych w czymkolwiek - zdecydowanie NIE! 
Dlatego...
Wczoraj znalazłam rozwiązanie, co mogę zrobić, by spełnić swoje największe marzenie...
Teraz wszystko zależy wyłącznie ode mnie, od mojej motywacji, wytrwałości i determinacji! 
Pochwalę się, że swój "projekt" oficjalnie rozpoczęłam wczoraj i na dzień dzisiejszy mam 3 sposoby zrealizowania go (żaden nie jest pewny, ale myślę, że spróbować warto).
Jedyny warunek jest taki: Muszę SKOŃCZYĆ to, co ZACZĘŁAM! (dopiero później mogę zająć się realizacją, która - moim zdaniem - jest o wiele łatwiejsza).


Nie wierzę w złe przesądy, wierzę tylko w dobre znaki, wskazówki, drogowskazy! 
One pojawiają się wszędzie, trzeba tylko umieć je dostrzegać, mieć oczy zawsze szeroko otwarte i nie bać się zaufać!

Nie ma przypadków, wszystko ma jakiś głębszy sens! 
Nawet to, co najgorsze prowadzi do naszego przeznaczenia, naszej misji, którą musimy wypełnić na ziemi!

SIA

37 komentarzy:

  1. Bardzo przemówiły do mnie słowa Gandhi : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne motywacje, poruszające :)
    http://jullandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. mmotywacje są najważniejsze! :D Super powiedziane z tym, zę wszystko ma głębszy sens!
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przekonałam się na własnej skórze że wszystko w życiu ma sens. Wspaniała grafika.

    OdpowiedzUsuń
  5. Motywacja jest najważniejsza. Bez tego niczego bym nie zrobiła.

    OdpowiedzUsuń
  6. motywacja odgrywa dużą role w życiu .. bez tego ludzi nie zdobywali by tyle w swoim życiu .. motywacją jakby nie patrzeć są też komentarze :D
    Co powiesz na wspólna obs? livka-livs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy wpis
    moim zdaniem całe życie jest pełne motywacji :)
    ps. mogłabyś poklikać w linki na moim blogu? :)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisałaś o wzajemną obserwację to zaobserwuj pierwsza i napisz, że już a zrobię to samo :)

      http://photo-andyou.blogspot.com/

      Usuń
  8. Ten cytat na zdjęciu jest piękny,cały post daje do myślenia.Powinniśmy patrzeć na swoje zachowanie a nie innych :*
    obserwuję jako WICKIE LOOCK , mogę liczyć na wzajemność? :**
    http://katie-about-katie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. całkowicie się z tobą zgadzam każdy musi przejść te gorsze chwilę przeczekać je lub pokonać ; ) najważniejsze by nas nie dotknęły tak od środka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak "od środka" chyba jest nieuniknione i dotyka prawie każdego, kto ma sporą wrażliwą i... zwyczajnie jest słaby ;-)

      Usuń
  10. Bardzo fajny wpis. Mam takie samo zdanie jak Ty :)
    http://oonlyonelife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Boję się ryzyka, bo boję się, że wszystko stracę. Dlatego ciągle balansuję na poprzeczce w obawie, że wszystko może się skończyć.
    Każda droga wydaje mi się tą, która prowadzi do rychłego końca.
    Ale masz dużo racji, naprawdę. I życzę Ci w powodzenia w dążeniu do celu.
    Wierzę, że wszystko pójdzie po Twojej myśli. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama wymyśliłaś tą metaforę z poprzeczką? Bo jest rewelacyjna. Motywacja motywacją, ale jak ty piszesz! Genialnie ubirasz słowa. Może pomyślisz, że zwariowałam, że tego się akurat uczepiłam, ale bardzo przykuło moją uwagę to w jaki sposób piszesz. A to, że tamta grafika jest ze zdjęcia poniżej rozsadziło mi mózg. Pasujesz widać po tym wszystkim, że masz artystyczną duszę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ta metafora jest mojego autorstwa :-) Bardzo dziękuję za cenną opinię :-) Staram się pisać i wszystko robić jak najlepiej potrafię ;-)

      Usuń
  13. Sama chyba się trochę boję zeskoczyć z poprzeczki, ale muszę to zrobić, bo udało mi się już naprawdę dużo osiągnąć.
    Świetny post :) A jakie jest Twoje marzenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciągle możesz osiągnąć jeszcze więcej :-) A moje marzenie? Hm jest ich wiele, ale myślę, że to nie jest odpowiednie miejsce, by o nich pisać :-) Wszystkie się spełnią w swoim czasie - mam nadzieję :-)

      Usuń
    2. To prawda, mogę :) I chyba mi się to udaje.
      Też mam nadzieję, że się spełnia :)

      Usuń
  14. Super metafora :) Zaczelabym cos pisac na twoim miejscu poniewaz masz naprawde fajny styl pisanaia!
    Pozdrawiam
    Klikniesz? Prosze!
    http://vframlii.blogspot.nl/2014/07/skomponuj-swoj-outfit-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? :o Jestem trochę bardziej krytyczna w stosunku do siebie, a co do pisania to - coś piszę, ale z tym to długa droga jeszcze przede mną :-)

      Usuń
    2. *do swojego stylu pisania

      Usuń
  15. Fajna notka :) Zdrowia i powodzenia w dążeniu do celu Twojego projektu :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze jest wyznaczać sobie coraz to nowe cele, bo bez nich życie byłoby najzwyczajniej nudne i bezbarwne :)

    dodajemy do obserwowanych i serdecznie zapraszamy do nas :)
    http://tratwasquad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz rację, poprzeczka powinna być postawiona wysoko. Nie powinniśmy zadowalać się tym co mamy, ale dążyć do maksymalnej samorealizacji, do najwyższych celów ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że nie tylko ja się zmieniam pod tym kątem. Osiągajmy to, czego pragniemy. Cóż nam może przeszkodzić? Trzymam kciuki.

    PS: nawet nie wiesz, jak fajnie mi się czytało tego posta. Jakiś czas temu pewnie machnęłabym na takie gadanie ręką, a teraz się z tym utożsamiam. Zmiany,zmiany,zmiany.

    OdpowiedzUsuń
  19. napisałam do Ciebie na maila, którego podałaś w kontakcie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Znaleźć motywację to połowa sukcesu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam tęczęęęęęęęęęęęęę :)

    http://patuszkowataa.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnie zdjęcie cudowne
    Pozdrawiam :*
    aalwaysbetter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgadzam się z twoimi motywacjami! Piękne zdjęcie tęczy :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  24. Zainteresowałaś mnie tym postem. Masz rację, sami musimy pokonać poprzeczkę i stawiać ją sobie jak najwyżej! A najlepiej nie porównywać się do innych. Najlepiej udowodnić sobie, że możemy więcej niż mogliśmy wczoraj i być z siebie dumnym :)
    Uu masz talent w przerabianiu zdjęć moja droga :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) To przerabianie zdjęć zawsze traktuję jako zabawę, a efekty powstają same ;-)

      Usuń
  25. najgorsze to zacząć, dlatego życzę powodzenia! :) u mnie jednak jest odwrotnie- zaczyna mi się dość łatwo, gorzej jednak doprowadzić coś do końca, bo słomiany zapał to jedna z moich cech dominujących, niestety. ale staram się z tym walczyć. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie coś doprowadzić do końca to też jest sztuka, ale żeby zacząć też potrzeba sporo motywacji (przynajmniej w moim przypadku) :-)

      Usuń