Prawa autorskie

Wszystkie prace (zdjęcia, kolaże, grafiki, itp.) oraz teksty publikowane na tym blogu są moją własnością (jeżeli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam). Kopiowanie i zarządzanie nimi w całości lub w fragmentach bez mojego zezwolenia zabronione.*

*Zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz. U. Nr 24 poz. 83), jakiekolwiek korzystanie z treści oraz zdjęć tego bloga bez wiedzy właściciela jest zabronione.

środa, 4 września 2013

(po)wakacyjne zdjęcia

 Witajcie po wakacjach!

Wakacje się skończyły, rok szkolny się zaczął - taka kolej rzeczy. Fakt, że te wakacje minęły bardzo szybko - nie zdążyłam nawet nadrobić wszystkich zaległości książkowych ;)
Teraz powoli trzeba przyzwyczajać się do obowiązków szkolnych.... Jednak to trochę minie zanim na dobre powrócę do "szkolnego trybu życia". Na razie jeszcze czuję lato i... to najważniejsze ;)
Dzisiaj popołudniu - gdy światło w tym miejscu było najlepsze -  postanowiłam wybrać się porobić trochę zdjęć. "Zabierałam" się za nie od wakacji, ale ciągle coś mnie zatrzymywało - raz brzydka pogoda, raz mi się nie chciało - i tak przekładałam to do dzisiaj.

Zieleni jak zawsze za dużo, ale... optymistycznie ;)











"Nie mów "nigdy" i "zawsze", bo czasami w jednej chwili wiele może się zmienić..."

SIA

24 komentarze:

  1. sliczne zdjecia:)
    masz racje, nigdy nie mow nigdy :)
    klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zdjęcia natury,właśnie takie z bliska. Malinki *.* ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jezdze codziennie na rowerze do szkoly wiec raczej za rower nie tesknie .;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne słoneczniki - uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! Od razu przypominają mi się wakacje :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! ;))
    Podoba mi się tu, obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog <3 wpadnij do mnie, jak Ci się u mnie spodoba to zaobserwuj ;D http://agrestaco6.blogspot.com/search?updated-min=2013-01-01T00:00:00-08:00&updated-max=2014-01-01T00:00:00-08:00&max-results=6

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdjęcia. Ja w tym roku byłam bierna jeśli chodzi o fotografie i nie nie zbiore się tak jak ty :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie też musi trochę czasu minąć żeby powrócić do szkolnego trybu życia :] Fajne zdjęcia ci wyszły ;3

    http://wekablogpf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny post
    wpadajcie na mojego bloga http://fashionandsecret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne. :)

    Obserwujemy? Jeśli tak to zrób to pierwsza i poinformuj mnie o tym w komentarzu.
    lilianka-blog.blogspot.com
    http://ask.fm/LiliankaBlog




    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcie nr . 3 jest boskie , reszta śliczna : ) .
    + lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  13. Super!!! Uwielbiam takie zdjęcia. Aż chce wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne te foty takie żywe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne zdjęcia!
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń