Prawa autorskie

Wszystkie prace (zdjęcia, kolaże, grafiki, itp.) oraz teksty publikowane na tym blogu są moją własnością (jeżeli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam). Kopiowanie i zarządzanie nimi w całości lub w fragmentach bez mojego zezwolenia zabronione.*

*Zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz. U. Nr 24 poz. 83), jakiekolwiek korzystanie z treści oraz zdjęć tego bloga bez wiedzy właściciela jest zabronione.

piątek, 13 września 2013

Optymizm nie pozwala mi stać! ;)

Natchniona życiem, 
natchniona wiarą, 
natchniona szczęściem
Kocham to i ciągle chcę więcej!

Nie stanę w miejscu i nie będę czekać,
Kocham życie - z tym nie warto zwlekać!

Nic mnie nie zatrzyma
Nikt mnie nie powstrzyma
Czas nie stanie w miejscu
Dziś wszystko wytrzymam...

Patrzę w niebo, 
na twarzy uśmiech
W oczach błysk ;)
W sercu - dla każdego miejsce ♥
(Improwizacja)
Jesień już na każdym kroku widzę - ale jesień też jest piękna! :))









SIA

P.S. Już nie mam co fotografować, więc te zdjęcia są wszystkie trochę podobne do siebie ;)

17 komentarzy:

  1. Jesień jest piękna z tym się zgodzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie tam <3
    jasne, ja już obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te zdjęcia drzew naprawdę pasują do optymizmu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia :D

    Zapraszam do mnie http://karola13life.blogspot.com/
    Dodaje do obserwowanych oraz liczę na rewanż... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo nastrojowo i pozytywnie ;) I zielonoooo... Śliczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie lubię jesieni, jedyną ulubioną porą roku jest lato! :P

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ty fajnie piszesz ! obserwuję i zapraszam do siebie kicia : *
    obserwujemy na bloglovin . ? ♥ .

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajnie tu u Ciebie :)
    + w wolnej chwili zapraszam do siebie, zachęcam też do obserwowania :)
    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekny tekst i sliczne zdjecia, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń