Prawa autorskie

Wszystkie prace (zdjęcia, kolaże, grafiki, itp.) oraz teksty publikowane na tym blogu są moją własnością (jeżeli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam). Kopiowanie i zarządzanie nimi w całości lub w fragmentach bez mojego zezwolenia zabronione.*

*Zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz. U. Nr 24 poz. 83), jakiekolwiek korzystanie z treści oraz zdjęć tego bloga bez wiedzy właściciela jest zabronione.

piątek, 30 sierpnia 2013

Inspiracje.

Hej!
Ostatnie dni wakacji… Ten czas miną tak szybko, za szybko bym mogła go ocenić. Ostatnie dni spędziłam czytając książki, robiąc zdjęcia i po prostu ciesząc się życiem, a między czasie czekały mnie nie miłe wizyty u lekarza. Nie miłe, bo kto tak naprawdę lubi chodzić do lekarza [chyba tylko moja mama]?

Wydawałoby się, że zwykła, młodzieżowa książka nie wiele może nas nauczyć i właśnie to stwierdzenie okazało się bardzo mylne. Znałam kiedyś pewną bibliotekarka, która powiedziała mi, że nie ma książek głupich, są tylko takie, które nam się nie podobają. Każda książka może nas czegoś nauczyć. I dopiero gdy przeczytałam pewną książkę zrozumiałam, jak wiele miała ona racji. Na początku, gdy pewna osoba poleciła mi ową książkę, sięgnęłam po nią z niechęcią. Po przeczytaniu uznałam jednak, że niepotrzebnie od razu tak się zrażałam, ponieważ ta książka okazała się bardzo ciekawa. Później przeczytałam jeszcze jedną książkę o podobnej tematyce…
Ale co za tym wszystkim idzie? Otóż obie te książki bardzo mnie zainspirowały, a właściwie zainspirowały mnie… katakumby.

Ostatnio, gdy byłam z Kuzynką w parku, były tam dwie stare „budowle”, które również stały się częścią mojej inspiracji. Pomyślał by ktoś, co pięknego jest w „ruinach”? Może nic, a jednak dla mnie tak wiele. Samo to, że coś powstało dawno i praktycznie „z niczego” robi na mnie ogromne wrażenie. I ta tajemnica… To taka „magia”… ;)
Oczywiście nie omieszkałam sfotografować tych „magicznych tajemnic” :)








I czeka nas znowu powrót do szkoły, powrót do codzienności, ale damy radę ;D

Sia

12 komentarzy:

  1. No tak , wszystkie książki czegoś nas ucza :) Fajne fotografie :)
    inspiracionesxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Co to za książki, o których piszesz? Ja uwielbiam takie miejsca, kocham wręcz :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne miejsce ; D Uwielbiam kolor zielony < 3

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne miejsce;-) uwielbiam takie. A ksiązki racja ucza nas wiele;-)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przypominaj o szkole :P Zdjecia fanrtastyczne! Chetnie bym odwiedzila cos podobnego. :D
    Pozdrawiam,
    + Co powiesz na wzajemna obserwacje? C:

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, tajemnicze zdjęcia.. ;)

    Pozdrawiam,
    http://claudiabardon.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  7. "Magiczne miejsca" zawsze przykuwają moja uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Każda książka ma w sobie coś pouczającego :)
    Jakie fajne miejsce na tych zdjęciach ;o :)
    http://young-never-die.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń