Prawa autorskie

Wszystkie prace (zdjęcia, kolaże, grafiki, itp.) oraz teksty publikowane na tym blogu są moją własnością (jeżeli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam). Kopiowanie i zarządzanie nimi w całości lub w fragmentach bez mojego zezwolenia zabronione.*

*Zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz. U. Nr 24 poz. 83), jakiekolwiek korzystanie z treści oraz zdjęć tego bloga bez wiedzy właściciela jest zabronione.

czwartek, 20 czerwca 2013

Słońce.!

Hej,
Wielkimi krokami zbliżamy się do… końca roku szkolnego i do wakacji.

18 czerwca – w swoje urodziny  -  skończyłam czytać „Pudełko…”. Książka wydawała się taka straszna, a jednak miała szczęśliwe zakończenie. Słoneczko grzało pięknie i oczywiście nie mogło obejść się bez zdjęć. Chyba mówiłam już, że kocham przyrodę? To właśnie ona natchnęła mnie ostatnio do fotografowania. Po prostu widzę w niej piękno - wszędzie!


Ze zdjęcia nie wiele da się przeczytać… Książka trzymana jedną ręką, w drugiej aparat, trochę nie wygodna pozycja .




Wieczorem „złapała” mnie burza. Okropna pogoda. Przez chwile nie było prądu. Pioruny zwaliły wiele drzew, a wiatr powyginał wszystko. Gdzieś obok, w sąsiedniej miejscowości, spadł grad wielkości kurzych jaj – więc takie rzeczy u nas także się zdarzają...

Udało mi się… w obiektywie "złapać" pioruna. Moja mama nie była zachwycona tym sukcesem, bo „jak jest burza nie używa się aparatów” (z kim ja żyję i w jakiej epoce : /...)

*

Wczoraj "czekała" mnie... nauka. Jak się okazało, nie było to konieczne, ale nadmiar wiedzy z... fizyki mi nie zaszkodzi.
Wieczorem dałam się namówić kuzynce na kolejną przejażdżkę rowerową, która chyba dobrze mi zrobiła. 
Na miejscu jednak byłam tak zmęczona, że zdjęcia nie wychodziły mi ciekawe, w dodatku robione były telefonem, ale zawsze coś. Chyba przerzucam się na filmiki... Nagrywanie zawsze wychodziło mi lepiej ;D



Ten zielony kolor powoli zaczyna doprowadzać mnie do szału. Nie żeby "przyroda" mi się nie podobała, ale kolor mnie już nudzi. Zielony wcale mnie nie uspokaja.

SIA

34 komentarze:

  1. śliczne zdjęcia ; D skoro zielony przytłacza proponuje wybrać się nad morze ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba byłoby wybrać się na drugi koniec Polski :D Ale może na wakacjach się uda :)

      Usuń
  2. drugie zdjęcie bardzo mi się podoba, takie artystyczne ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia utrzymane w zamyśle artystycznym, jestem jak najbardziej na tak. Ja już praktycznie mam wakacje, wystawione oceny także hej że ho! :))

    Właśnie przed chwilą opublikowałam post u siebie na temat dość dla mnie trudny bo temat mojego OJCA. Jeśli masz ochotę to wejdź i przeczytaj, podziel się swoimi spostrzeżeniami.

    Dziękuję bardzo za ostatni komentarz!

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze 5 dni roboczych iii wakacje<#

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa książka? pozdrawiam www.brykuha.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie tak. Mimo, że wolę bardziej oglądać horrory niż czytać. Jest bardzo ciekawa. Polecam :)

      Usuń
  6. A mnie wręcz przeciwnie - zielony uspokaja. Chyba nigdy mi się nie znudzi, lubię jak wszystko jest zielone :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Spełnienia marzeń z okazji urodzin! :)
    Trochę spóźnione życzenia, ale :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spóźnione wszystkiego najlepszego ;)
    Śliczne zdjęcia. Mama i jej obawy - zawsze spoko. Jakby nie pamiętały do czego stworzono piorunochron. -.-

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia, ja uwielbiam fotografować ;)
    Ja swoje wakacje teoretycznie już zaczęłam. wolne. W poniedziałek tylko idę zapłacić za wszystko i zdjęcia klasowe odebrać i wolnee <3
    Zapraszam: http://everyday-smart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. rzeczywiście przyroda JEST PIĘKNA, PEŁNA ZYCIA I NATCHNIONA
    ładne ZDJĘCIA
    JA SKOMENTOWAŁAM I LICZĘ NA REWANŻ
    VANNILI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam wręcz przeciwnie- zielony kolor nastraja mnie bardzo pozytywnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie nie było burzy i nie wie, czy mam się cieszyć czy smućić

    OdpowiedzUsuń
  13. Coraz więcej osób piszę na blogu o wakacjach, aaaa ja do pracy :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piosenka wpada w ucho <3.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja NPWM nie słucham, choć lubię rap. Mam znajomego w zespole :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wypady rowerowe... Jak ja to uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie sobie uświadomiłam jak dawno miałam zakończenie roku, dwa miesiące temu. Dwa miesiące opierdzielania się. Ja tam kocham słońce, mogę się opalać, ale jakiegokolwiek sportu już nie ;d I w ogóle wszystkiego najlepszego ! :) NN u mnie w końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Spóźnione życzenia urodzinowe, wszystkiego dobrego! :) Piękna zieleń na Twoich zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. spóźnione wszystkiego najlepszego :))

    OdpowiedzUsuń
  20. post wprawiający w dobry nastrój ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sto lat sto lat! spełnienia marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne te zdjęcia :)

    ps. a na zdjęciach http://podwojnek.blogspot.com/2013/06/ginger-beauty.html nie jestem ja, ja jestem od makijażu ;) , ale dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne zdjęcia ! Ojj jak dawno nie jeździłam rowerem trzeba to nadrobić któregoś dnia :D.

    OdpowiedzUsuń