Prawa autorskie

Wszystkie prace (zdjęcia, kolaże, grafiki, itp.) oraz teksty publikowane na tym blogu są moją własnością (jeżeli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam). Kopiowanie i zarządzanie nimi w całości lub w fragmentach bez mojego zezwolenia zabronione.*

*Zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz. U. Nr 24 poz. 83), jakiekolwiek korzystanie z treści oraz zdjęć tego bloga bez wiedzy właściciela jest zabronione.

środa, 8 maja 2013

Przybywam z wiosną!

Witajcie,
Wczoraj znowu przeżyłam fantastyczną przygodę rowerową z Kuzynką. Tym razem jednak nie czuję tej pozytywnej energii, ani tej weny do pisania. Nie wiem co się ze mną dzieje. Jakieś chwilowe przemęczenie, chyba. Ale to minie...I już z kuzynką myślę nad nową trasą, gdzie tym razem pojechać. 

Jak zwykle zrobiłam masę zdjęć. Jakość niestety słaba, bo zdjęcia robione telefonem. Już nie mogę doczekać się kiedy będę mogła zrobić zdjęcia aparatem. Na razie muszę kupić do niego kartę pamięci, bo z poprzednią coś się stało...

Zaczęłam czytać nową książkę. Mam cały tydzień wolnego, więc żeby się nie zanudzić muszę coś robić. A czytać lubię bardzo, więc teraz mam na to trochę wolnego czasu.

Wczoraj był u mnie wujek. Opowiedziałam mu o tej naszej wycieczce rowerowej, o tej naszej "małej pasji". On też kiedyś trochę jeździł "tu i tam" rowerem. Dał nam trochę cennych wskazówek, cennych rad, polecił fajne trasy. Muszę jeszcze kiedyś się do niego wybrać, żeby "podreperował" mi rower. On się trochę na tym zna. Kiedyś naprawiał ludziom rowery, więc mój też może "ulepszyć" :-)



To taka mała góra (górka (?) )...
Po przejechaniu 15 km naprawdę wydaje się ogromna....

Czytaj więcej---> ZOBACZ WIĘCEJ ZDJĘĆ


Jaka odległość od mojej kuzynki o.O.
"Chwila, czekaj, robimy przerwę na zdjęcia!"

Te widoki lasów (i takich pięknych krajobrazów) mnie "przyciągają".
Nie mogłam nie sfotografować . ;-)

To śpiewanie w drodze powrotnej. Me Gusta :D
Całe szczęście jest jedna piosenka, którą obie znamy na pamięć  ♥
(tzn. kuzynka zna PRAWIE na pamięć... Jak można tego nie znać!?!)




"-Idę szukać ubikacji (kuzynka)
-Jakby co, to tam masz wodę jakbyś chciała spłukać, i papier, tzn. liście...(ja)"
Haha nie ma jak "ubikacja" w lesie.


"-Ty coś (ktoś) tam chyba jest... Lepiej założę te okulary.
Nie zdawało mi się - to liść..." (ja)

Dobra nie jedziemy dalej, bo oni się na nas patrzą 
( jacyś panowie na koniach - co jechali przed nami).

Pisane dnia: 7.05
SIA

49 komentarzy:

  1. oo ja bym tyle km nie dala rady :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Momentami bywa ciężko, ale da się do tego przyzwyczaić. To nie moja pierwsza długa trasa. Było ich już wiele i będzie jeszcze więcej :)

      Usuń
  2. super foty ja kocham rower :) i góry

    OdpowiedzUsuń
  3. Super widoki!:) Świetna trasa na rower!:) Jaką książkę czytasz? Ja też uwielbiam książki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile kilometrów? o.o Podziwiam!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rowerem to naprawdę nie jest tak dużo :)

      Usuń
  5. Ja kocham jeździć na rowerze.; ))
    Właśnie muszę się wybrać.: D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam jeździć rowerem i bardzo często wybieram się na przejażdżki z przyjaciółkami. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawniej też dużo jeździłam rowerem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. również uwielbiam przejażdżki rowerowe, a szczególnie z moją naajlepszą przyjaciółką :)
    pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne fotki ;D
    Ja byłam wczoraj z koleżanką na rowerach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham jeździć na rowerze <3 _ <3

    Zapraszam do mnie :)
    http://call-me-susan-elizabeth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne zdjęcia.:>
    Słucham tej piosenki, która jest na dole, i nie mogę przestać. Skłoniła mnie do refleksji i zmusiła do płaczu. :)

    loveonlytofashion.blogspot.com
    Może obserwujemy? jeśli tak, napisz u mnie. :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło coś takiego słyszeć. Właśnie po to umieściłam tę piosenkę na blogu- by trafiła do jak największego grona odbiorców :)

      Usuń
  12. zdjęcia magiczne :)
    zapraszam do wzajemnej obserwacji :D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia,czuć wiosnę:]

    OdpowiedzUsuń
  14. Tobie to dobrze!, tydzień wolnego. U mnie tylko 3 dni ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne te zdjęcia są. :))
    kiedy kolejny wypad? :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubie takie wyprawy ! :) Swietne zdjecia robisz ! :3

    OdpowiedzUsuń
  17. pewnie, że obserwujemy :*

    OdpowiedzUsuń
  18. również lubię jeździć rowerem, ale górki mnie zabijają ! :D

    jaką książkę czytasz ? ? :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę Ci tych rowerów. Muszę Ci powiedzieć, że robisz świetne zdjęcia! Masz dobre wyczucie ujęcia przestrzeni w obiektywie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam jeździć na rowerze :)
    Zdjęcia są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej, zostalas przeze mnie wytypowana do Liebster Award, więcej szczegółów na moim blogu www.brykuha.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne zdjęcia <3
    Obserwujemy? Ja już :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Oraz zostałaś nominowana na: http://mala-blondi.blogspot.com/ ♥
    Zapraszam. :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam wycieczki rowerowe :) śliczne widoki. Pewnie, że obserwujemy ;* ja już

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny blog! Oczywiście, że obserwujemy! : )

    OdpowiedzUsuń
  26. też lubię jeździć na rowerze :D!
    obserwuję i liczę na rewanż. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczne zdjęcia:) oj też bym się udała na wycieczkę rowerowa:)

    zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja również muszę odświeżyć swój rower i jechać na wycieczkę. A wena na bloga przyjdzie, zawsze są małe kryzysy, ale przechodzą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeszcze w tym roku nie byłam na rowerach. Ładne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zawsze to razem jeździć z towarzyszką :)
    Ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo fajne zdjęcia ;)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie na konkurs ;)
    FC

    OdpowiedzUsuń
  32. Mój telefon niestety nie wyrabia i zdjęcia sa bardzo kiepskiej jakości pomimo 8 megapikselów... Twoje za to sa sympatyczne :) i sama chętnie wybrałabym się na przejażdżkę.

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam takie rowerowe przejażdżki. Miałyście świetną trasę ;) Sama często z Lubym przemierzam okolicę na dwóch kółkach (wielka nazwa :D) i nabijam kilometry. Spory zastrzyk energii daje i dużo dużo endorfiny :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam wycieczki rowerowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. wycieczki rowerowe są genialne!:)

    OdpowiedzUsuń
  36. ale mi roweru zachciało! :) uwielbiam jezdzic po lesie!

    OdpowiedzUsuń