Prawa autorskie

Wszystkie prace (zdjęcia, kolaże, grafiki, itp.) oraz teksty publikowane na tym blogu są moją własnością (jeżeli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam). Kopiowanie i zarządzanie nimi w całości lub w fragmentach bez mojego zezwolenia zabronione.*

*Zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz. U. Nr 24 poz. 83), jakiekolwiek korzystanie z treści oraz zdjęć tego bloga bez wiedzy właściciela jest zabronione.

wtorek, 30 kwietnia 2013

Zapowiedź - Asia Greenhorn - Silver

Witajcie,
Dziś mam dla Was zapowiedź książki Silver  - Asi Greenhorn . Myślę, że ta lektura jest warta przeczytania. Zresztą zapoznajcie się z opisem i oceńcie sami, czy Was zachęca.



Silver to drugi tom wspaniałej powieści fantastycznej. Z pierwszą częścią cyklu Winter mieliśmy okazję zapoznać się od maja 2012 roku.
Autorką powieści jest Asia Greenhorn, urodzona w Londynie w 1980 roku. Obecnie mieszka w Mediolanie. Silver to druga część jej debiutanckiej trylogii.
Książka ta jest przeznaczona głównie dla młodych odbiorców, których fascynują romantyczne opowieści o wampirach…

Opis: Winter nie może uwolnić się od demonów przeszłości, dręczy ją świadomość, że walczą w niej dwie natury: ludzka i wampirza. W żyłach dziewczyny płynie krew dwóch ras, dająca moc, która może okazać się zabójcza. Istnienie młodej Starr nie jest już tajemnicą, co jeszcze bardziej osłabia kruchy Pakt. Londyn zalewa fala przemocy. Prawda o sekretnym świecie wampirów może wyjść na jaw, a to miałoby katastrofalne skutki. Aby chronić swoich bliskich, Winter musi opuścić Cae Mefus i stawić czoło podszeptom Pragnienia, które zatruwają jej umysł. Niestety, może być już za późno, by uratować Rhysa. Ofiarowując mu nieśmiertelność, dziewczyna jednocześnie wydała na niego okrutny wyrok.


Dopóki on żyje, każdy, kogo kochasz lub chociaż przelotnie znasz, będzie w niebezpieczeństwie. Teraz powiedz, czy go zabijesz?


Co myślicie o tej książce? Czytaliście część pierwszą serii Winter?
Czekam na Wasze opinie.




SIA

_______________________________


Źródła:

40 komentarzy:

  1. Hej, fajny blog :)
    Zapraszam na mój : http://karola13life.blogspot.com/
    Dołączamy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam czytac ksiazki! póki co zabieram się za nie w języku angielskim ;-) pozdrawiam! www.brykuha.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. super <3

    zapraszam na konkurs: http://madame-chocolate.blogspot.com/2013/04/konkurs-z-m-joy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog <3

    obserwuję i liczę na to samo http://my-music-my-life-998.blogspot.com/

    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja szczerze mówiąc nie czytałam. Ale książka wydaje się spoko, więc kto wie... :D
    Bardzo fajnie prowadzisz bloga! Zapraszam też do mnie, może Ci się spodoba:
    http://maryannfashionn.blogspot.com/
    Buziaki ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna okładka, jedna z najlepszych, jakie ostatnio widziałam c:
    Ale książka mnie nie przekonuje - sam styl 'romantycznych wampirów' jest dla mnie niedorzeczny, w dodatku nie czytałam pierwszej części :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już po opisie można stwierdzić, że warta przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Postacie fantastyczne? Nie wiem czy jest w moim guście..
    Chciałam podziękować bardzo za Twoją opinię - dla mnie znaczy ona wiele. Jednocześnie chcę jeszcze wspomnieć, że u mnie pojawiła się kolejna zapisana kartka w pamiętniku a tam mnóstwo pytań bez odpowiedzi. Mam nadzieje, że po raz kolejny wyrazisz subiektywną opinię ;) Pozdrawiam!

    kindofeveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie cyztalam, ani pierwsej, ani tej, ale chcialabym.

    OdpowiedzUsuń
  10. wydaje sie calkiem, calkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszanym o tej książce, ani jej nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miała okazji jej przeczytać =) .
    + Obserwuje .
    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie powieści, wiec napewno przeczytam ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie czytałam ;p Ale okładka boska ;*

    ♥ http://nietoperka.blogspot.com/ Nowy post ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. nie czytałam jej, więc trudno mi skomentować;)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie czytałam i raczej nie przeczytam , bo nie interesuję sie książkami o wampirach ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda fajnie. C:
    zielonookaszatynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowna książka. :))
    muszę przeczytać. :))

    OdpowiedzUsuń
  19. A jakie wygodne ;)
    Książki nigdy wczesniej nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny blog obserwuję ;3
    Zapraszam do mnie ; http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Niestety jeszcze nie czytałam, ale może się skuszę..:) Udanej majówki życzę!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja uwielbiam czytać, ale o tej serii jeszcze nie słyszałam

    fajny blog, obserwuję :)

    http://newlifewithfashion.blogspot.com/2013/05/456-jak-wymarzona-tecza-po-burzy-nasz.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Opis zachęca do przeczytania...

    OdpowiedzUsuń
  24. A bo i ja również obserwuje ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. ja nie czytam książek , ale czasem nachodzi mnie taka chęć żeby sięgnąć po jaką książkę : )

    OdpowiedzUsuń
  26. zapowiada się całkiem ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Rzadko czytam książki, chociaż jeśli któraś mnie urzeknie to potrafię :) Bardzo ciekawa zapowiedź. Świetny blog :)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie czytałam, szczerze mówiąc nie przepadam za wampirzą tematyką :D

    OdpowiedzUsuń
  29. REALLY GREAT POST ,NICE BLOG BTW !
    MAYBE WE FOLLOW EACH OTHER ON GFC , BLOGLOVIN AND FACEBOOK .. LET ME KNOW !

    Come and see my new post on :
    www.hypnocake.blogspot.com

    = BADER LAMONT FROM CASABLANCA =

    OdpowiedzUsuń
  30. Czytałam zarówno pierwszy jak i drugi tom. Uważam, że książka jest warta przeczytania, a wątek wampirów wcale nie jest nadużywany przez autorkę, więc nie jest to zwykłe "romansidło o wampirach", jak niektórzy mogliby stwierdzić.

    OdpowiedzUsuń