Prawa autorskie

Wszystkie prace (zdjęcia, kolaże, grafiki, itp.) oraz teksty publikowane na tym blogu są moją własnością (jeżeli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam). Kopiowanie i zarządzanie nimi w całości lub w fragmentach bez mojego zezwolenia zabronione.*

*Zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz. U. Nr 24 poz. 83), jakiekolwiek korzystanie z treści oraz zdjęć tego bloga bez wiedzy właściciela jest zabronione.

wtorek, 2 kwietnia 2013

Można? Wierzę, że- można!

Witajcie.

Na początek- jest już 50. obserwatorów -DZIĘKUJĘ.
To był mój cel. Nie pisałam Wam o tym, ale postawiłam sobie cel żeby do końca miesiąca (do końca marca) zdobyć 50. obserwatorów, no i udało się. :)  :D Zapraszam do dalszej obserwacji, niedługo powracam z super notkami :)



A teraz ta rzecz, która zmusiła mnie do napisania tego postu... Wczoraj wieczorem, gdy już szłam spać uświadomiłam sobie, że mam coraz mniej czasu.... Mam czas do końca tygodnia. Jak dla mnie to bardzo mało, dlatego bardzo się boję, że nie zdążę... 
Właściwie boję się od samego początku, że coś się nie uda.Teraz tylko myślę o tym, że muszę  napisać to do końca tygodnia, ale totalnie nie wiem jak mam to zacząć i skończyć... Potrafię pisać notki na bloga, recenzje, "fajne wiadomości", a nie potrafię poradzić sobie "z tym". Do zawsze mam taki problem, że nie umiem pisać czegoś na "zamówienie", czegoś konkretnego. Na napisanie czego o czymś potrzebuję zawsze o wiele więcej czasu i tak jest też w tym przypadku.
Wiem, teraz zamiast siedzieć i pisać tego posta powinnam myśleć co napisać w tej pracy, ale nie mogę. Po prostu nie potrafię się skupić.Przez dwie godz. próbowałam i nie wychodzi mi nic sensownego.
Jeszcze ta szkoła... Gdyby te 3 dni do końca tygodnia były wolne... ale to nie możliwe! Mam do szkoły przygotować projekt i stronę WWW w HTML-u. Super...! Dostanę banię, ale i tak tego nie zrobię.!
Muszę się teraz skupić tylko na tej pracy, na tym konkretnym zadaniu.

Mam cel, który muszę wykonać
Marzenie, które muszę spełnić
Przeszkody, które muszę pokonać
Wiarę, która nie pozwoli mi się poddać
Ludzi, którzy we mnie wierzą i trzymają za mnie kciuki (przynajmniej tak mówią...)
Mam siebie, a ja walczę i nie chcę porażki

Ten strach mnie paraliżuje... Bo coś może się nie udać.
Emocjonalna? Wolę te łzy szczęścia, ale te strachu też się pojawiają, a przecież mam być silna.
Teraz nie potrafię.. Jak się nie uda to przecież zapomnę...
Co ja mówię-Musi się udać!!! 
Nie poddam się! Jeszcze tylko 5 dni, których nie mogę zmarnować. 
Podnosić mnie będzie tylko muzyka i... właściwie na nic innego nie mogę liczyć.


"Powiedz dokąd iść, gdy wokół tylko mrok
Kiedy nie mam już nic
Powiedz jak mam żyć, gdy dawno już umarłam
I nie potrafię dziś śnić
Pomóż mi" 
- Marta Bijan - Ciemno


Pozdrawiam, SIA ♥

38 komentarzy:

  1. świetnie :)
    ZAPRASZAM NA KONKURS DO WYGRANIA DOWOLNE BUTY
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/2013/03/110-konkurs-wygraj-dowolne-buty.html

    OdpowiedzUsuń
  2. COngrats!

    Love,

    Rowan

    www.redreidinghood.com

    Ps: Enter my GIVEAWAY for a chance to win one of the two By Cleo statement necklaces!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszamy na nasz nowy portal! Odwiedź koniecznie! Skupiamy polskich bloggerów! Pozdrawiamy!

    http://polscy-bloggerzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Grunt to stawiac sobie cele i do nich dążyć! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze,że masz cele,na pewno osiągniesz to co sobie zaplanowałas:]3mam kcuki:]

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w osiąganiu następnych celów! :D I w projekcie :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Też o wiele gorzej mi idzie pisanie 'na zamówienie'. Powodzenia, obyś zdążyła na czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki, żeby się udało. 5 dni to nie tak mało, na pewno dasz radę - wierzę w Ciebie:)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ale liczba dniu powoli się zmniejsza :(

      Usuń
  9. gratuluję i trzymam kciuki ! ;)

    pozdrawiam ciepło :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje ;** Powodzenia dalej. Ja też obserwuje http://fashion-wera.blogspot.com/
    ;**

    OdpowiedzUsuń
  11. no trzymam kciuki, mam nadzieję, że uda Ci się. pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję pięknej liczy obserwatorów :)
    I trzymam kciuki za realizację postawionego celu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. na pewno Ci sie uda :) gratuluje obserwatorow :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Musisz się zebrać i spróbować spełniać swoje cele;)
    Pozdrawiam!:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuje za komentarz , czekam na twoje kolejne posty ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję!:) noo mam nadzieję, że uda mi się nagrac w lepszej jakości:) dasz radę, trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluję :))

    zapraszam : http://fashion-by-vereeben.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Też zawsze mam problem, gdy nie piszę tego co chcę, a to czego się ode mnie wymaga. Próbuję wtedy wejść w problem i nieraz udaje mi się spowodować, że zlecony temat staje się tematem, o którym chcę pisać ;) No chyba, że chodzi o Historię, prac historycznych pisać po prostu nie potrafię xD
    Gratuluję obserwatorów ;) Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pewnie też prac historycznych nie umiałabym napisać :) To moje "zadanie" wydawałoby się, że było banalne, jednak sporo problemów mi sprawiło.
      Dziękuję za cenne rady :)

      Usuń
  19. Gratulacje!! :)
    Jak ci się udało zdobyć tylu obs?:>

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny nagłówek.
    Ja też mam podobną ilość obsewatorów.
    No tylko dalej życzyć :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. To ja się dołączam, żeby szybciej było 60 ;) czas ucieka, a roboty coraz więcej, hm ...

    OdpowiedzUsuń
  22. powodzenia! anitowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Trzymam kciuki za tę pracę. Życzę Ci, żeby Ci się udało. :) Gratuluję 50 obserwatorów. Na burza--mysli NN, zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów !

    OdpowiedzUsuń