Prawa autorskie

Wszystkie prace (zdjęcia, kolaże, grafiki, itp.) oraz teksty publikowane na tym blogu są moją własnością (jeżeli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam). Kopiowanie i zarządzanie nimi w całości lub w fragmentach bez mojego zezwolenia zabronione.*

*Zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz. U. Nr 24 poz. 83), jakiekolwiek korzystanie z treści oraz zdjęć tego bloga bez wiedzy właściciela jest zabronione.

niedziela, 21 kwietnia 2013

Można? Udowadniam, że można cz. 2


Witajcie,
Dziś druga część tego, o czym wspomniałam we wcześniejszym poście. 2. część mojej wycieczki z kuzynką i niesamowitej przeżytej z nią przygody! Dzięki niej (mojej kuzynce) dostałam ogromnego power' a i takiej weny do pisania! ;)

Dzięki tej „wycieczce” rowerowej zrozumiałam, że gdy chce się coś ociągnąć nigdy nie ma tak łatwo. Bywają momenty gdy chcemy już się poddać, uważamy, że nie mamy rady. Wtedy dobrze jest mieć taką osobę, która nas wesprze, pomoże nam, nie pozwoli nam się poddać. W moim przypadku tą osobą niewątpliwie jest Moja Kuzynka. Dzięki niej pokonałam wszystkie trudne przeszkody i dotarłam do celu. Była dla mnie ogromnym wsparciem i dawała mi ogromną motywację, by nie rezygnować teraz, kiedy już tak wiele osiągnęłam. Zaufałam jej, posłuchałam jej i… wyszło mi to na dobre. Dotarłam do punktu docelowego, pokonałam wszystkie trudności. Gdyby nie ona zrezygnowałabym z tego, co jest dla mnie tak ważne, co daje mi siłę i wiarę, że… MOŻNA!

Po drodze napotkałam wiele trudności. Jedną z nich był widok rozjechanych żab (i nie tylko tych zwierząt) na drodze. Bardzo wstrząsną on [ten widok] moim sercem. Jestem osobą bardzo wrażliwą, a coś takiego po prostu mnie rani. Gdyby ludzie trochę wolniej i ostrożniej jeździli do takich sytuacji z pewnością dochodziłoby rzadziej.

Kolejnym utrudnieniem były warunki pogodowe. Co prawda to słońce nie jest jeszcze tak mocne jak to bywa w lecie, ale gdy jedzie się rowerem z bardzo szybką prędkością, a wysiłek fizyczny jest ogromny, jest naprawdę bardzo ciężko. To słońce wtedy bardzo przeszkadza.

Uświadomiłam sobie, że sama trasa (droga) też może sprawić ogromny problem. Zdałam sobie sprawę, że „na prostej” wcale nie jest tak prosto, jakby się zdawało. Nigdy nie wiadomo co może tu na nas czekać. Ciągła niepewność, kiedy będzie kolejna górka, kiedy skończy się szczęście i zaczną się znowu trudności. Wzniesienie niewątpliwie jest przeszkodą, ale zawsze później musi być –i jest- z górki, w dół.

W pokonywaniu tych trudności zawsze potrzebna jest nam taka osoba, która stale będzie nas wspierać, powstrzymywać na duchu. Pomoże nam wstać gdy upadniemy i nie pozwoli nam się poddać, gdy zaczniemy wątpić.

Każda pokonana przeszkoda jest sukcesem, że coś się udało, że to jest możliwe. Trzeba każdą chwile doceniać, każdy moment jest bardzo ważny.

Wiem, z własnego doświadczenia, że w życiu nie wszystko się udaje. Jednak jeśli o czymś MOCNO MARZYMY z czasem na pewno uda nam się to osiągnąć. Nie wolno tylko NIGDY się poddawać. Zawsze trzeba walczyć do samego końca!!!

30 KM ROWEREM- BEZ WCZEŚNIEJSZYCH ĆWICZEŃ PRZYGOTOWAWCZYCH- NIE TYLKO TO JEST MOŻLIWE. 



Dziś jest taka piękna pogoda, więc postanowiłam porobić kilka zdjęć. Nie są one jednak w dobrej jakości, ponieważ robiłam je telefonem komórkowym... Bateria w aparacie rozładowała się, więc byłam zmuszona radzić sobie nieco gorszym sprzętem... Ale najważniejsze, że widać pierwsze oznaki wiosny :)

Pozdrawiam, SIA ♥

45 komentarzy:

  1. I JUST CAN'T GET ENOUGH OF YOUR BLOG! AMAZING, DARLING! <3

    XOXO
    HOLYKATTA

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały blog. Jesteś bardzo ładną dziewczyną <3
    ps. ja dopiero zaczynam, miło mi będzie, jeśli taka bloggerka jak Ty zaobserwuje mój blog, ale ja nie będę dłużna oczywiście, bo z chęcią jeszcze do Ciebie zajrzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym nie dała rady, jestem tego pewna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wolno od razu przekreślać się siebie na stracie. Wszystko jest możliwe. "Każdy ma równe szanse". Ja też w pewnych momentach już byłam na skraju wyczerpania, ale dzięki Kuzynce dotrwałam do końca i dojechałam do celu :)

      Usuń
  4. Ciekawy blog :)
    obserwuje i liczę na to samo :)
    www.oryginallnaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten opis, który tutaj dałaś pasuje w sumie do każdej sytuacji, a nie tylko długiej wycieczki rowerowej ;)
    Ale myślę, że bez ludzi, którzy nas wspierają też możemy dać radę - ja niestety na razie tego szczęścia, w postaci takiej osoby, nie mam i inni raczej mnie demotywują, a mimo wszystko jakoś udaje mi sie nie rezygnować z marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podziwiam Cię! bo ja bym sobie w ogóle nie poradziła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno również dałabyś radę. "Każdy ma równe szanse" - we wszystkim :)

      Usuń
  7. Szkoda mi tych żabek :( Wolę nie wiedzieć, jakie to były "inne zwierzęta" :(
    Ale grunt, ze się nie poddałaś :)
    Zapraszam do mnie :*
    http://call-me-susan-elizabeth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te inne zwierzęta to m.in. jeże.
      Naprawdę przykry widok :(

      Tak, udało się :D

      Usuń
  8. Jak się chce, to wszystko można :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za komentarz u mnie ;)
    Zazdroszczę miejsca do jeżdżenia i osoby, której jeszcze z Tb chce się jeździć. Ja rower uwielbiam, ale sama nie wybiorę się za miasto, a nie mam z kim jechać. Dużo można tylko trzeba chcieć, albo nic nie muszę-wszystko mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście, że można wszystko. Trzeba wierzyć i chcieć ;dd

    OdpowiedzUsuń
  11. takie momenty uświadamiają nam, że tak wiele rzeczy stoi przed nami otworem, trzeba tylko CHCIEĆ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna pogoda i wiosenne zdjęcia :)
    To co jest warte zachodu, najtrudniej osiagnąć , ale jak napisałaś - wszystko można :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Osoby, które są naszą dodatkową motywacją są bezcenne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję. ♥ napisałam pięknie. ♥ płakałam i nadal płaczę jak to czytałam. można osiągnąć wszystko jeśli się tylko chce. marzenia można spełniać jeśli mamy wiarę w to co chcemy. nie możemy się poddawać.

    śliczne te zdjęcia. ♥ och wiosna. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Wszystko! Ja jestem na to żywym przykładem :)

      Usuń
  15. osoba ktora nas wesprze,zmotywuje (z pozytywnym skutkiem) jest jak skarb;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie ma rzeczy niemożliwych.:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Może i da się to osiągnąć ale na pewno nie jest to zdrowe. MOgłaś nabawić się poważnej kontuzji..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdawałam sobie sprawę i nawet jadąc o tym myślałam. Pomyślałam sobie wtedy: "Przeszkody są po to by je pokonywać. Zasady- po to by ja łamać :)"
      Ale całe szczęście nic się nie stało. Byłam bardzo ostrożna :)) :D

      Usuń
  18. Zazdroszczę tego, że masz taką osobę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś bardzo , bardzo fajna.; ) Piszesz świetne notki *.*

    OdpowiedzUsuń
  20. Można wszystko jeśli się tylko chce <3
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. u mnie też dzisiaj piękna pogoda . !
    zapraszam mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja wczoraj śmigałam cały dzień w krótkich spodenkach : D
    obserwujemy ? ( odpowiedź proszę u mnie ; ))
    pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  23. 30km? Serio, podziwiam. Ja po 18 mam dosyć. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było tak źle. Moim celem jest żeby pokonać tych km jeszcze więcej. Zacznie się od maja :D

      Usuń
  24. czekam na new notkę oraz obserwuje ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgadzam się z tobą i podziwiam cię bardzo :D.

    OdpowiedzUsuń
  26. Można osiągnąc wszystko, jeżeli tylko się tego mocno chce. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładnie napisane, to wszystko prawda i w 100% popieram. My z Mężem też mieliśmy w tamtym roku i dwa lata temu powera na rower, jeździliśmy w weekendy po 30-40 km a w ciągu tygodnia krócej. Miło wspominam ten czas, a teraz każda wymówka jest dobra..

    OdpowiedzUsuń
  28. pewnie, że można. wszystko się da, jeśli sie chce:)!!

    OdpowiedzUsuń
  29. bo pedalowanie jest fajne! Oby wiecej takich wycieczek :D

    OdpowiedzUsuń