Prawa autorskie

Wszystkie prace (zdjęcia, kolaże, grafiki, itp.) oraz teksty publikowane na tym blogu są moją własnością (jeżeli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam). Kopiowanie i zarządzanie nimi w całości lub w fragmentach bez mojego zezwolenia zabronione.*

*Zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz. U. Nr 24 poz. 83), jakiekolwiek korzystanie z treści oraz zdjęć tego bloga bez wiedzy właściciela jest zabronione.

wtorek, 12 marca 2013

Nanana.... ♥

Witajcie,
Dziś w szkole był bardzo nudny dzień... Myślałam, że zwariuję, ale całe szczęście zwolniłam się z ostatniej lekcji- jakbym miała jeszcze jedną godzinę słuchać tych "głupot" co nauczyciele mówią to... marnie by ze mną było.
Były wyniki trzech spr. z języka polskiego... Jestem wściekła, bo dostałam 1,1 i +3... Wydawałoby się, że skoro tak bardzo lubię ten przedmiot, kocham pisać to powinnam mieć dobre oceny, jednak tak nie jest. Ale nie chcę tego komentować, bo jeszcze bardziej robi mi się smutno. "W mojej głowie wojna, myśli nie spokojne." Dziś znowu poruszyłam mamie temat, że jeżeli ona nic z tym nie zrobi tzn. nie załatwi mi jakiś korków lub czegokolwiek, to ja tej matury po prostu nie zdam. Wiem, to jeszcze 2,5 roku, ale gdy ja zacznę myśleć o maturze dopiero w 3 kl to nie zdam jej na pewno. Nigdy nie uczyłam się za dobrze, nawet w podstawówce, więc jakim cudem teraz mam uczyć się "the best" (?)
Muszę poćwiczyć pisanie... Uświadomiłam sobie to właśnie, że jak kiedyś w szkole za STYL miałam zawsze MAX punktów, tak teraz (na ostatnim wypracowaniu) miałam ten punkt tylko 1 (za sam styl, nie całe wypracowanie ) ...
W poniedziałek mam spr. z matematyki. Każdemu zawsze mówię, że LUBIĘ Matmę i jestem z niej w miarę dobra - dla rozwiania wątpliwości  z danego działu jestem dobra tylko do spr, po sprawdzianie już nic z działu nie pamiętam ;-))

Źródło zdjęcia: http://kwejk.pl/

Pozdrawiam, Sia LaLa  ♥


P.S.  Wokalistka, która od zawsze mnie inspiruję ♥ Nie mogłam się powstrzymać żeby nie dać Wam linku do jej piosenki - Dziesięć przykazań ♥ Chciałabym być kiedyś na koncercie tej grupy, a miałam kiedyś taką możliwość, gdy grali w Lublinie, że ja głupia nie pojechałam :D Teraz żałuję ;-) 

40 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Pierwszą 1 tak poprawię, niestety drugiej 1 nie mogę poprawić - taką mamy zasadę na polskim ;D Prac kl. nie możemy poprawiać ..;/

      Usuń
    2. no to kiszka kurde, to trzeba będzie nadrobić czyms innym ;/

      Usuń
    3. No tak ;-)) Mam nadzieję, że się uda do końca roku :D

      Usuń
  2. Pewnie ci się uda namówić na korki! Możesz (żeby było taniej) brać lekcje od jakiejś dziewczyny, która studiuje, jest dobra ;) Albo coraz więcej pisać >.< Też nie lubię matmy, a mam dobre oceny xD Pozdrawiam <3!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie będzie źle! Jeżeli lubisz polski to w końcu uda Ci się poprawić :D Ja za to matematyki nie cierpię -.-

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie poddawaj się,w końcu będzie lepiej ! ;)
    Troche głupio, że nie możecie poprawić prac klasowych na polskim ;o !

    OdpowiedzUsuń
  5. w liceum wypracowania pisze się całkowicie inaczej niż w gimnazjum ;> są inaczej ocenianie, sratatata :) przyzwyczaisz się do tego, nauczysz się pisać wypracowania maturalne. Trening czyni mistrza! :) głowa do góry <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, no oby :) Mam jeszcze 2,5 roku by się przyzwyczaić :D

      Usuń
  6. Mama się w końcu na pewno zgodzi na korki - powinna się cieszyc, ze CI zależy i że się starasz, większość ludzi, gdy ma z czymś problem, miga się od korków, bo im się zwyczajnie nie chce! ; ) A jedynki zawsze można poprawić, to nie koniec świata! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No moja mama akuratnie się nie cieszy. O tych korkach mówię już jej 3 raz chyba, a ona nadal ma to daleko w d...

      Usuń
  7. Bardzo dziękuję, super, że się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. każdemu się zdarza zła ocena,nawet najlepszym :p głowa do góry.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tam nie jest źle ;) Moje wyniki w tym tygodniu. historia 2, niemiecki 2+, biologia 4. tak jestem na profilu humanistycznym -.-
    Głowa do góry ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 to dobra ocena w porównaniu z 1 ;D Ale może czymś się nadrobi :-)

      Usuń
  10. Nie będzie tak źle !!
    Myśl pozytywnie ;**

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojj , nie pamiętam kiedy ja ostatnio zwalniałam się z ostatnich lekcji haha ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. No, za duzo szkoly w tym poscie, az sie rzygac chce ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. oj za duuuużo szkoły :P bez szkoły :D

    OdpowiedzUsuń
  14. powodzenia na sprawdzianie;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Poprawisz ! ;)

    Wpadniesz?
    http://ania-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Poprawisz polski, na pewno :) Lubię niektóre piosenki BAJMu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam piosenki BAJMu. Szczególnie te starsze :)

      Usuń
  17. Dziękuję za odwiedziny!
    Poprawisz na pewno ;)
    Sama nie uczę się za dobrze, a już za 2 miesiące
    mam maturę...Grunt to dobre nastawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. szkoła jest straszna. nie bój się na pewno napiszesz dobrze maturę. będę trzymać kciuki jak będziesz pisać.

    pozdrawiam Mała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kciuki mi nie pomogą ;D Kiedyś za moją historię też trzymali kciuki i co ? dostałam 1 albo 2 - już nie pamiętam :)

      Ale Dziękuje ;-)

      Usuń
  19. Ja zawsze miałam ledwo dopuszczające z polskiego, tylko u mnie problem był inny - jeśli chodzi o dyktanda, wypracowania itp. to szło mi nawet dobrze. Zawsze jednak miałam praktycznie same ndst za lektury, których nie czytałam i uparcie nogami i rękami się przed tym zapierałam. Nie wynikało to z niechęci do czytania, bo w liceum przeczytałam więcej książek niż cała moja klasa razem wzięta, ale nie lubiłam jak mi ktoś narzuca co mam czytać, czytałam to co ja chciałam i na lektury czasu nie było już... Hehe wiem, że nie było to zbyt mądre, ale taka już byłam, a lektury nadrobiłam będąc na studiach, choć nie wszystkie... ;) A maturę zdasz na pewno:) Dobrze, że już o niej myślisz, a nie odkładach nauki tylko na ostatni rok. Systematyczność + trochę chęci + silna wola = sukces i tego Ci życzę:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ;-)
      Też za czytaniem lektur nie przepadam. Wolę czytać coś innego niż lektury. Na spr. z lektury czytam streszczenia i ostatnio +4 za wiedzę o lekturze było ;-)

      Usuń
  20. Poprawisz :D Nie ma się czym martwić :) Uczeń bez 1 to tak jak żołnierz bez karabinu :DD

    OdpowiedzUsuń
  21. ja wlasnie rok do matury i juz ostro zaczelam sie uczyc - im wczesniej tym lepiej, namawiaj mame na pewno Ci sie to przyda! :)
    zazdroszcze z ta matma, ja mam las jedynek bo jej nie ogarniam :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie matma jest prosta. Ale to dopiero 1 LO, zobaczymy jak będzie później.
      W Gim. tez zawsze byłam dobra z matmy. Praktycznie każdego spr. dostaję 4 i to bez ściąg ;D Ale niestety wszystko szybko zapominam - moja zasada nauki z matmy- byle do sprawdzianu :)

      Usuń
  22. Fajnie, że w ogóle chcesz chodzić na korki. Skoro mówisz w taki, a nie inny sposób o sobie (że nigdy dobrze sie nie uczyłaś)- jestem dla Ciebie pełna podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy dobrze się nie uczyłam choć zawsze bardzo się starałam. Jakoś nie zawsze mi nauka wchodziła do głowy, mimo że czasami nawet do późnych godz. potrafiłam siedzieć i się uczyć. A efekty zawsze były podobne- czyli słabe i mało zadowalające..

      Usuń
  23. Ojjj poprawisz ;) też niby lubię ajkiś przedmiot a mam z niego pały :) zawsze można iść się wykłócać, że tam pisało co innego ; DDD http://kattyunique.blogspot.com/ wbijaj czasami ;* jak dasz do obserwatorów na pewno się odwdzięczę!

    OdpowiedzUsuń
  24. spokojnie, do maturki zdążysz wszystko ogarnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie przejmuj się :) Poprawisz wszystko, masz dużo czasu do matury :) Trzymam za Ciebie kciuki! :D

    OdpowiedzUsuń