Prawa autorskie

Wszystkie prace (zdjęcia, kolaże, grafiki, itp.) oraz teksty publikowane na tym blogu są moją własnością (jeżeli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam). Kopiowanie i zarządzanie nimi w całości lub w fragmentach bez mojego zezwolenia zabronione.*

*Zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz. U. Nr 24 poz. 83), jakiekolwiek korzystanie z treści oraz zdjęć tego bloga bez wiedzy właściciela jest zabronione.

piątek, 8 marca 2013

Dzień Kobiet :)



Witajcie Kochani,
Dziś piękny, wyjątkowy dzień i chyba nikomu nie trzeba mówić jaki :D Dziś jest Dzień Kobiet.
Rano u mnie padał okropnie deszcz, nawet miałam z tego powodu nie iść do szkoły. No, ale jednak poszłam. Lekcje były dość luźne. Chłopaki kupili kwiaty -róże- wszystkim nauczycielkom, no a nam oczywiście nie... Ale my też im na dzień chłopaka nic nie kupimy :D
Korzystając z okazji również w tym wspaniałym dniu. Chciałabym WSZYSTKIM Kobietom złożyć najserdeczniejsze życzenia. Dużo zdrowia, samych sukcesów, ładnych chłopaków ;-D i byśmy zawsze były kochane i szanowane przez mężczyzn -ale nie tylko (!)

Z Tej okazji dla Was piosenka ;-D  Być kobietą <3 Co dostałyście na dzień kobiet? :D Chwalcie się w komentarzach ;D

Pozdrawiam i życzę miłego weekendu ;-)
Sia

32 komentarze:

  1. fajny pomysł z tą zakładką :) Ja dostałam kwiatka w doniczce :)

    + myraspberrysmile.blogspot.com ----> wpadnij do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego naj .. !!
    Ja nic nie dostałam ... mój chłopak całkiem zapomniał -.-

    zapraszam ; http://hefud666.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dostałam róże;]
      http://marzenniemozenamodebracnikt.blogspot.com/

      Usuń
  4. Oj to trochę głupio z ich strony że nauczycielką dali a wam nie, no ale może kiedys zdobędą się na taki gest i wy również coś dostaniecie :) ja dostałam kwiatka od kolegów z klasy, a od taty pralinki z Milki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkiego o czym marzysz z okazji dnia kobiet ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepszego :*
    W wolnej chwili zapraszam : http://what-for-life-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja dostałam różę
    wpadniesz do mnie ja obserwuje, a ty odwdzięczysz się :)
    http://morellka-diy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja dostałam 2 róze
    ally-aally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas chłopaki dali nam tulipana z karteczką oraz czekoladki :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio Taylor zrobiła się modna, więc zaczęłam jej słuchać xD Jestę hipsterę chyba xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego:)
    Ja nic nie dostałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkiego dobrego. :))

    a ja dostałam ślicznego tulipana. :))

    pozdrawiam Mała.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za życzenia i wzajemnie ;) Ja dostałam kopertówkę , od chłopaków <33

    Wpadniesz?
    http://ania-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego! :)
    A ja swój prezent dostanę w niedzielę ( sama mam go sobie wybrać ^^ ), bo Mój dzisiaj cały dzień jest w pracy :(

    OdpowiedzUsuń
  15. u nas też brzydka pogoda, ale również lekcje luźne co sprawiło, że jakoś przeżyłam ten piątek :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękujemy i nawzajem.
    U nas tez się nie wyśili i nic nam nie dali :c
    Świetny Blog :D
    Zapraszamy do nas !!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego Najlepszego:)

    fotolivekate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Najlepszego :*
    zapraszam do mnie mam nadzieję,że się spodoba :*

    OdpowiedzUsuń
  19. ja dostałam 3 tulipany :)
    ask.fm/nsiwa - popytasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja w tym roku dostałam dużo kwiatków o dziwo :)
    Najlepszego kobietko :)
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja dostałam tulipanka w szkole, a potem sama kupiłam sobie prezent - modelinę :D Wymodziłam pięć wątpliwej jakości artystycznej figurek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Łakocie zawsze spoko! :)

    http://customlookink.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. u mnie w klasie facetom było ciężko coś kupić, bo jest ich 6, a nas 26. Ale ostatecznie prezent dostałyśmy :) Gąbkę do kąpieli, Princepolo i czekoladę ryżową z Biedronki. Zrobili jeszcze konkurs 'perfekcyjna pani domu', gdzie 5 ochotniczek musiało z zamkniętymi oczami przez dotyk rozpoznać dany przybór kuchenny ;p potem w rundzie finałowej był quiz, a wygraną był wałek do ciasta i warzecha :) od samorządu były cukierki :) na chórze też cukierki - galaretki z mieszanki krakowskiej <3. Później byłam odwiedzić chorą przyjaciółkę i dostałam tulipanka od jej taty no jutro jeszcze czeka na mnie i koleżanki niespodzianka od chłopaków z naszej paczki :)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  24. ja miałam rekolekcje, ale pewnie dostaniemy po kwiatku i będą mieć z głowy- jak co roku. również wszystkiego dobrego :*

    OdpowiedzUsuń