Prawa autorskie

Wszystkie prace (zdjęcia, kolaże, grafiki, itp.) oraz teksty publikowane na tym blogu są moją własnością (jeżeli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam). Kopiowanie i zarządzanie nimi w całości lub w fragmentach bez mojego zezwolenia zabronione.*

*Zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz. U. Nr 24 poz. 83), jakiekolwiek korzystanie z treści oraz zdjęć tego bloga bez wiedzy właściciela jest zabronione.

środa, 27 lutego 2013

Wiosennie

Dzisiaj u mnie piękna, słoneczna pogoda! Mogę powiedzieć, że "czuję" już tę wiosnę. (A jak wiadomo słońce zawsze poprawia humor i wytwarza pozytywną atmosferę.)
W szkole zaczęła się znowu ciężka nauka... Nie lubię tego, ale "mus to mus" ;-) Jedynym pocieszającym faktem jest to, że...nastąpi to jeszcze prawdopodobnie w marcu  :-) Ale "co takiego" na razie nie mogę tego zdradzić, powiem Wam tylko, że już nie mogę się doczekać. Gdy nadejdzie ten wyczekany przeze mnie moment obiecuję Wam, że na pewno podzielę się z Wami moim szczęściem. Czekajcie cierpliwie, jak i ja czekam ;-)
Choć jeszcze tak daleko ja już przewiduję (planuję) wakacje. Wiem, brzmi to dziwnie, ale taka jest prawda. W głowie mam wspaniały pomysł na spędzenie ich w fantastyczny sposób. Nie od dziś wiadomo, że nie lubię bezczynnie siedzieć i patrzeć jak wszystko wokół rozkwita, a ja "stoję". Lubię podejmować wyzywania i poświadczać nowych przygód. Jeżeli wszystko się uda to będą wspaniałe przygody.
A póki co też jest super! Nie będę dziś narzekać, że szkoła... To słońce daje mi tyle energii, że mam ochotę... iść na wagary ;-D Jednak dam dobry przykład i jeszcze teraz nie pójdę. Jeszcze się powstrzymam, ale na 1. dzień wiosny - jeśli będzie pogoda taka jak dziś, a w szkole żadnych (lub mało ważne) sprawdzianów - na pewno się gdzieś wybiorę. Jeszcze troszkę trzeba się pouczyć ;-)
A teraz troszkę "pomęczę" Was moim kolejnym wierszem ;-D Ten wiersz napisałam ok. 2 lata temu z okazji wiosny dla mojej Cioci.

"Wiosennie"
Gdy znów do nas wiosna zawita,
W oczach Twoich wszystko rozkwita.
Świat staje się bardziej kolorowy
I niesie nam sens do życia nowy.
Już wokoło jest zielono,
Szarość w kolor zamieniono.
Życie biegnie coraz szybciej,
Więc Ty żyj dzisiaj inaczej...
...NIŻ ZWYKLE!!

Sia 

10 komentarzy:

  1. Oh no wszyscy piszą o wiośnie, a ja tak bardzo do niej tęksnię... A u mnie ni ma ;( Wierszyk uroczy ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie długo do Ciebie też zawita, czuję, że wiosna już idzie na całego do wszystkich, do całej Polski ;D (chyba zastąpię J.Kreta w pogodzie :D)
      Pozdrawiam ;-)

      Usuń
  2. Wiersz bardzo fajny, w ogóle, to nie wiedziałam, że piszesz wiersze. Mam nadzieję, że będzie ich tutaj więcej. Ja tez się nie mogę wiosny doczekać. Zapraszam na burza--mysli NN. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny wierszyk. :)) fajnie piszesz na blogu aż czytać się chce. już się nie mogę doczekać kolejnej notki. pozdrawiam Mała. :))

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też ładna pogoda, tak wiosennie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. W mieście, w którym chodzę do szkoły w 1 dzień wiosny policja spisuje wagarowiczów.. Także jeśli chodzi o wagary w ten dzień to ja pasuję .. Wybiorę się kiedy indziej :D

    taka-se-nazwa.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas całe szczęście tak nie ma;-) Nauczyciele zawsze nas straszą, że policja będzie pilnować i do rodziców dzwonić, ale jeszcze jakoś nigdy nikogo na 1. Dzień wiosny, ani nie złapali, ani nie spisali ;-) Ale może to tylko nasze szczęście :)
      No, ale nie ważne, czy 1. dzień wiosny, czy inny dzień, wagary w słoneczne, wiosenne dni musza być :D

      Usuń
  6. Ja tam tylko błoto spotykam na ulicach i boję się, że zniszczę buty, a nie wiosne ... rano idę lód i trzeba uważać żeby nie wywalić się, a po południu błoto. nie jest miło, ja chce już takiej wiosny z plus 15 stopniami i żeby było po maturach. idealny czas, chociaż stresujący, bo przed wynikami jeszcze.
    A wiersz bardzo fajny, taki pogodny i ... wiosenny, zabrakło mi określenia :)
    PS: chce studiować zarządzanie/ekonomia coś takiego
    w-cieniu-swojego-ja.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też już czuję wiosne ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezłe nawet mi się podoba. Ja w sumie dość późno zaczęłam pisać, a właściwie traktować pisanie, jako odskocznia, bo akurat miałam 13 lat, jak zaczęłam pisać pamiętnik. A dokiero od dwóch lat zdarza mi się pisać wiersze i opowiadania, chociaż nie wiem, czy można nawet tak to ująć.

    http://pi-razy-drzwi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń